That's Phucked

Bum Gives Oral On Street

Bum gives another bum oral.  Maybe he got 0.25c for it?

http://www.PhuckedTube.com/contents/member/mrphucked/photos/MidThumbs/Bum-Gives-Oral-0043cc42-a.jpg

Comments (37) -

To the shirtless bum- whatever you do, DON'T let the bird go next. They're not very good at blowjobs, and you'll understand why they're called "peckers".

Reply

Hot damn.

Reply

Ah the romance is in the air!

Reply

SOMETHING TO EAT AND A WASH EVERYONE WINS. LOL.

Reply

As I understand it, there are very few female bums out there, and the ones that are, are not touched for a reason (they don't call them 'Salsa Snatch' for nothing). So they either rub one out for themselves, or get a mate to help. He probably owed him for the half flaggon from last week.

Reply

anyone else think it looks like Dr. House giving head to Juaquine Phoenix when he grew out his facial hair?

Reply

Guy in a jacket: hey man, I am really hungry, haven't eaten in days, need something warm inside me.
Bearded guy: I have just the right thing here...

BTW aren't those bullet holes above them? And the pigeons really complete the scene lol

Reply

TheGuyWithABigCock
Argentina TheGuyWithABigCock

Hey!! the fag on the left doesn't look much like a bum. I think he's just rapeing the real bum on the right.

Reply

LENUSA LMAO LOL.

Reply

Uppgraydde
United States Uppgraydde

that bird is a pervert

Reply

THE RED HEADED GUY GETTING HIS DICK SUCKED , IS HE THE GUY FROM HANGOVER.

Reply

Bums need love too

Reply

That'll be nice and cheesy ... .. .. .. ERGHH

Reply

Jus phuckin sad.......ur dont see dat shit in d caribbean we'd kill dem down here

Reply

love is in the air!!

Reply

no, dude it isn't cream cheese..

Reply

That's Hot

Reply

beansisstupid
United States beansisstupid

Holy shit, its Chilli and billybobtheblob! I knew those two were lovers, what fags.

Reply

ahhh sharing his hot drink with his mate.
heart warming... =D

Reply

phuc dat bich
Vietnam phuc dat bich

Did any of you guys actually watch this? If you did you are a FAG!!!

Reply

@ phuc dat bith : people who are paranoiac about calling everything they see 'fag' are often people who are themselves complexed about their own tendencies to like penises.

Reply

"Oh My God, youve been shot! Here, let me give you mouth to cock resusutation."

Reply

they're "hobosexuals."LOL

Reply

So... Mr. Phucked... Do you really mean 0.25 c as in a FOURTH of a penny?


...Poor bastards. Mmm, just like a banana. Just peel back the skin and eat the cheese.

Reply

billybobthablob
Oman billybobthablob

u beat me to it beansisstupid you fucking fruit loop. sorry to kill ur boner but neither one of them is me. it looks to me like YOU givin head to alan from the hangover while he was passed out. u fucking rapist

Reply

Oh dear, i hope he is REALLY drunk.. high.. there is actually no excuse. lol.

Reply

the giver looks like George Bush.

Reply

my penis is huge but they are fags

Reply

phuc dat bich
Vietnam phuc dat bich

@ Strokes thats only what girls repeat over and over to themselves because they want the cool guys that make fun of homos and say fag to actually be homos, because girls fingerbang too much and like fags

Reply

phuc dat bich
Vietnam phuc dat bich

And if they are too horny that they cant handle it then dont blow a guy, only an actual homo would do that. Instead, a straight guy would go in the back alley an jerk off to a picture or his imagination.

Reply

I used to work in my towns' crackehad neighbourhood, and that shit happened a lot. Some random guy woudl come up, with a bum behind him, and get mouthwash, condoms, and sometimes extra $20 cash. THen they'd leave, and i'd get the bum at teh store 20 minutes later, handing my the twenty.

Oy.

Good post, Mr. Phucked.

Reply

beansisstupid
United States beansisstupid

billybobthablob, It's okay no need to hide in the closet anymore, the jig is up, everyone knows that you are a pole sucker.

Reply

OMG....if i would walk by i would probally faint...


LMAO @ THE PIGEON THOW...LITTLE PERVERT

Reply

billybobthablob
Oman billybobthablob

your insults are lame as fuck beansisstupid

Reply

beansisstupid
United States beansisstupid

You are lame as fuck

Reply

nice info you got here mate.. keep the nice blogging..

Reply

How?? I'm trying to unlock for use on TMobile but nothing??

Reply

Add comment

  Country flag

biuquote
  • Comment
  • Preview
Loading

www.ThatsPhucked.com - Adult Disclaimer

This site contains adult oriented material of a graphic and sexual nature, and may be objectionable to some persons. This material is intended for persons over 21 years of age, and may be against the law in some areas. If you are accessing this area from any location that deems this type of material to be illegal, you must not proceed.

You must agree with each of the below statements and indicate your comprehension and permission to abide by the laws that are applicable to you in your geographical location.

  • I am an adult, being of legal age, 21, in my legal jurisdiction to view adult oriented material that may be sexual or graphical in nature. (Local laws vary throughout the United States, so if you are not 100% sure of the laws applicable to you, you are advised to proceed no further.)


  • I will not redistribute this material to anyone for which it is illegal for them to view or possess such material, nor will I permit any minor, or any person who would find this personally offensive, to view this material.


  • I will hold harmless www.ThatsPhucked.com, its officers, ISP and employees, from and against any claims, liability, losses, costs, damages, or expenses (including attorney's fees) arising from my use of or participation in this service or the information contained therein. Furthermore, I will defend www.ThatsPhucked.com, against all claims of impropriety regarding my use of this service.