That's Phucked

Crash turns toddler into chain smoker

Another kid is smoking, again! This one is a Chinese toddler Ya Wen who also drinks beer and smokes up to a packet of cigarettes a day after being struck by a speeding van.

"She likes drinking," her mother said.
"Three glasses of beer is no problem to her."

Her mother, Gao Wen, said her daughter has been smoking ever since she checked out of the hospital about a year ago. "The first time I found her smoking was in the toilet," she said.

"Before that I often saw cigarette butts in the toilet and thought they were dumped by my husband."

Phucked!

Comments (31) -

Coolest. Kid. Ever.

Live it up while you can, buddy.

Reply

not only she smokes but the kid is obese too, she might live to see her tenth birthday...sad!

Reply

lil artie likes to party

Reply

lets make a bet.
In which age she will die?
I say 12 Years

Reply

@chicka
I'm going with 8

Reply

Who gives a fuck about those people anyway?  they all dig a hole in the dirt to take a shit in!  Not worthy of any attention! Can't wait for the next flood to come and flush the toilet again!  
For the rest of you haters, fuck off  it's not illegal to be "Racist" and btw..thats the correct spelling you bunch of Moolies!

Reply

Ellio, you're quite right. It ain't illegal to be racist not yet anyway. Fuck I hate cunts who tell me to love an obvious detriment to society... Also who cares about this chinky pong, whats she going to do with it's life other than whore itself out to the locals and stinky it up with it's flamboyant gookery.

Reply

@ellio.................meh can be bothered, "you teach a stupid man to pray and he will crack his head open"

Reply

oh and i'm betting till about 20, you know cause the body recovers fairly quickly when your young, he probably can handle some of the crap for a while

Reply

Gauntlets The Fighter
United States Gauntlets The Fighter

4 da record, it was a matter of time b4 we seen dis up here.

Reply

I want to smoke too because all my friends do it and it's soooo cool and I want to be cool too.

Reply

Hey Mr. Phucked you phucked up! Nice news story, but the blurb before the video has nothing to do with the actual video. The story you are talking about is in fact a true story, but the one depicted in the video is about a smoking boy and not a girl. This boy is also from Indonesia and not China just so you know! Smile

I couldn't find a video about the smoking girl but here is a link to the news article.

www.dailymail.co.uk/.../...develops-addiction.html

Reply

i hope this kid dies soon so the parents see how bad they are...

Reply

Ellio I hope you get raped by a big, big mean black dude.

Reply

Lol --- maybe ellio already got raped by a big fat black cock... that could be the reason he hates black people.

Reply

okay people thats not even ellio, thats some poser. Anyone trying to be him is worse than scum so please stop because it doesnt make you any more liked or hated, it just makes you look like someone who has no life of there own and have to be someone else in order to feel human.

Reply

vinkredibLe
New Zealand vinkredibLe

doesn't ellio's name glow all blue and camp-like? with glitter and shimmering light? mmmm...
and shit, i always thought asian babies were born with a packet of malboro in their clutches? ya could've fooled me.

Reply

It doesn't look like he's inhaling the smoke

Reply

you do no thats two different people posing as ellio right cus the avatar is diff idk ??? if it is thats stupid posing as people .. ps he'd  prolly pick it up later  anyway cus im pretty sure hes around it or bein raised by people who are teaching him to so it doesnt realy matter

Reply

o and those nosey ass people who want to call child abuse for everything they see they diss agree with need to mind their own business and get a life atleast he aint bein sold as a slave or in trafficing business .. cummon realy??

Reply

@*Ericka, I have 2 different avatars depending on whether I use the PC or the laptop. This is my laptop avatar, not sure why this is the case, but hey....:S

Reply

how do you use the Gravatar icon?

Reply

@ Ellio Who the fuck comments twice?

Reply

well at least the kid is starting young, and not being hounded by some religious fuck headed pricks from the US or some other random country who don't know anything about this child and want to imagine that their presence in the kid/families life can make a difference.  i say fuck it, life is short and fucked up so do what u want

Reply

roll a big fat joint that sould stop him smoking.

Reply

lol at this kid ellios talking shit about asians when hes italian. Italians are moronic, worthless, poor sacks of shit. One of the most useless and weakest countries in Europe LOL.

Reply

lol at this kid ellios talking shit about asians when hes italian. Italians are moronic, worthless, poor sacks of shit. One of the most useless and weakest countries in Europe LOL.

Reply

DA R3ALIST BYCHEZ H3R3 ~>
United States DA R3ALIST BYCHEZ H3R3 ~>

DAMN THTS FUCKED UP..HE SMOKES MORE THN I DO!  BTW..WAT IS HE SMOKING?

Reply

To be fair those 200k would consist of loads of games etc. On Android games work fine as they are 3d accelerated and by the nature of Android, can deal with differing screen sizes anyway. iOS on the other hand don't even let 3d games simply run at different resolutions even though they'd work fine. Obviously for stuff like email clients etc then yes, iPad still beats out Android for proper tablet screen layout, but it's nothing like 200k and Android is nothing like 1k if we use Apples measure. Apple are the masters of marketing

Reply

Add comment

  Country flag

biuquote
  • Comment
  • Preview
Loading

www.ThatsPhucked.com - Adult Disclaimer

This site contains adult oriented material of a graphic and sexual nature, and may be objectionable to some persons. This material is intended for persons over 21 years of age, and may be against the law in some areas. If you are accessing this area from any location that deems this type of material to be illegal, you must not proceed.

You must agree with each of the below statements and indicate your comprehension and permission to abide by the laws that are applicable to you in your geographical location.

  • I am an adult, being of legal age, 21, in my legal jurisdiction to view adult oriented material that may be sexual or graphical in nature. (Local laws vary throughout the United States, so if you are not 100% sure of the laws applicable to you, you are advised to proceed no further.)


  • I will not redistribute this material to anyone for which it is illegal for them to view or possess such material, nor will I permit any minor, or any person who would find this personally offensive, to view this material.


  • I will hold harmless www.ThatsPhucked.com, its officers, ISP and employees, from and against any claims, liability, losses, costs, damages, or expenses (including attorney's fees) arising from my use of or participation in this service or the information contained therein. Furthermore, I will defend www.ThatsPhucked.com, against all claims of impropriety regarding my use of this service.