That's Phucked

Fat Guy In Car Crash

This fat guy (not wearing seat belt) gets tossed around the car during an accident.

Comments (32) -

yep, he's in some pain.

Reply

Awww poor guy. That musta hurt, he was like squished between the two front seats! xD

Reply

And the moral of the story is......

Reply

Don't drive when your over 80 kilo's

Reply

OHHHH MYYYYY GODDDDDD!!!!!
i was expecting something fake.. When i saw him get launched to the back seat I'm sorry i could NOT help myself from laughing!!!!

Reply

i saw this video long tiime ago.....he fell asleep on the wheel....and crashed into a ditch or something....thats y he  flies in the air and the top left get squished in.....

Reply

lol roberto thats nice coming from a aussie aint we all nearlly over 80 kilo's

Reply

And he just happened to have a camera in his car to film this... how convenient...

Reply

That's what I was wonderin'..... how did this happened to be filmed?  Does he drive around with a camera all the time?

Reply

Lexa, He was a taxi driver, a lot of the company taxi's have camera's in them

Reply

Nice vid but seen it many times before.

Reply

Optimus Prime
United States Optimus Prime

LMAOOOOOOOO, that shit was tooo funny, anybody know if he survived?

Reply

Oh, thanks morbitron. Than that is def not fake.  But what an idiot for not wearing a seat belt!  Wonder where that is from.

Reply

yeah, you can see his eyes close, he puts his head back a slight bit them BAM!!! life phucks him in da ass!!

Reply

he vid came from here....http://www.drivecam.com/

Reply

OWNED!

Reply

I bet he wears his seatbelt now after his life flashed before his eyes.

Reply

seatbelts... so when you DO start to crash you can still be somewhere near the steering wheel...

Reply

he didnt get some head thats the sad part

Reply

I like how he tries to recover with one hand lmao

Reply

insurence companies are also putting cams in peoples cars. i dont know how that works but i know a few people that have them. like if they agree to have it then they pay less or some shit like that

Reply

littlebradpitt
United Kingdom littlebradpitt

That was actually phucking amazing! Bravo Mr Phucked Smile

Reply

Lol I saw this picture when i had to take a seat belt safety class, so I wouldn't get a ticket.

Reply

GUY THAT FUCKS 10 YR OLD GIRLS
Korea GUY THAT FUCKS 10 YR OLD GIRLS

FAT FUCK SURE WOULD OF LEARNED HIS LISTEN FROM THAT HAHA

Reply

We watched this in drivers ed.

Reply

I saw this in a drivers ed video...then followed with one where some kid didn't buckle his seat belt and his body flopped around like a dead monkey and killed 2 passengers and gave a girl brain damage...Good times in drivers ed.

Reply

lol this was funny,I really think he should have buckled up though XD

Reply

just another day of funness

Reply

lol, from now on i'll always wear my seatbelt

Reply

Suppose it's a useful post indeed! Just bookmarked it!

Reply

i have an iphone4 16gb black and i like to exchange to get an iphone5 16gb

Reply

Add comment

  Country flag

biuquote
  • Comment
  • Preview
Loading

www.ThatsPhucked.com - Adult Disclaimer

This site contains adult oriented material of a graphic and sexual nature, and may be objectionable to some persons. This material is intended for persons over 21 years of age, and may be against the law in some areas. If you are accessing this area from any location that deems this type of material to be illegal, you must not proceed.

You must agree with each of the below statements and indicate your comprehension and permission to abide by the laws that are applicable to you in your geographical location.

  • I am an adult, being of legal age, 21, in my legal jurisdiction to view adult oriented material that may be sexual or graphical in nature. (Local laws vary throughout the United States, so if you are not 100% sure of the laws applicable to you, you are advised to proceed no further.)


  • I will not redistribute this material to anyone for which it is illegal for them to view or possess such material, nor will I permit any minor, or any person who would find this personally offensive, to view this material.


  • I will hold harmless www.ThatsPhucked.com, its officers, ISP and employees, from and against any claims, liability, losses, costs, damages, or expenses (including attorney's fees) arising from my use of or participation in this service or the information contained therein. Furthermore, I will defend www.ThatsPhucked.com, against all claims of impropriety regarding my use of this service.