That's Phucked

Motorcycle Somersault

Judges,
 
How would you rate the Motorcycle Somersault?  I'm giving it an 8/10.
 
Check out last weeks Motorcylce Accident Video in case you missed it.
 

Comments (40) -

holy nigger! first !
anyways he didnt have a helmet on buthistypical asian bowl cut har should protect him

Reply

motorbike flyer
Australia motorbike flyer

ASIAN TALKING ON THE PHONE AGAIN ,CAR OR BIKE TAKE YOUR PICK. BUT NAOLED THE LANDING LOL.

Reply

TurdSandwich
United States TurdSandwich

@Mr.Phucked why is it that I haven't came to this site in a couple of months and then I come to find it in a position in which homeless people could tell and show you more phucked up shit than this? No offense but a lot of people who come on this site would probably even agree that you even lost your edge. If anything still makes sense to your phucked up ways of humor please bring some better phucked up shit. And thats all folks.

Reply

Great, only half a year after all other sites featured it.

Reply

I give it a 2/10
he could have survived. Whats this shit?
Haven't seen some real phucked up shit for ages here...
ok, exept stuff like the Saw Accident, or Man vs Lathe

Reply

Dude from US
United States Dude from US

I wish it was James you NLB.

Reply

I should say , this happened in my home town , the guy in the video didn't hurt him self at all....now he's famous now..

Reply

I should say , this happened in my home town , the guy in the video didn't hurt him self at all....now he's famous now..

Reply

FUCK DIRTY NIGGERS
United States FUCK DIRTY NIGGERS

Dude From US- James cant afford that shit... Have you seen his pic that he took in his mom's single wide??

Reply

FUCK DIRTY NIGGERS
United States FUCK DIRTY NIGGERS

Mr Phucked- This is pretty lame... I am disappointed in you on this one... I feel like you have had a "nigger" moment... very disappointing.

Reply

Johnny Rebel
United States Johnny Rebel

It would have been better if it was a nigger in the accident and he exploded after he hit the ground haha

Reply

bunch of losers.. thanx to the florida lottery i can afford anything i want. so keep your broke ass quiet

Reply

Whether he survived or not..
It seems like he was yelling 'WHEEEEEE!' while he was reaching for heaven!
6/10

Reply

-|'Gainward'|-
Germany -|'Gainward'|-

cmon this is FUCKING OLD!

Reply

To everybody how has to put up with sarah shit sorry. I just when i fuck her i always finish first. But i'm always ready for round 2 with her damn. Also @ fuck dirty niggers he seems like the person who got picked on everybody in high school and never was apart of anything. What are you trying to relive your school days. Seriously when i say little white dicks i just be playing. But you act like you have no dick HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!. it's called extends dickface.

Sincerly yours,
Blackman AKA NIGGERMAN

Reply

I JUST THOUGHT OF WHAT FUCK DIRTY NIGGER REMINDS ME OF A PEDOPHILE. DAMN THATS WHAT THE KKK SUPPORTS. SO IS IT TRUE SIR ARE YOU A DIAPER SNIPER. IS IT BECAUSE THEY CANT TELL THE DIFFERENCE IN SIZE. BOY IM SURE GLAD YOU DONT LIVE IN MY NIGGER CITY

Reply

@ blackman -- shut the fuck up you nasty dirty gang banging aids having green dick sucking foul ass nigger...My people did right by beating your lazy ass niggers in the cotton field. Be fucking grateful your nigger ass people sold your great great grand pappy. Go back to Africa...If it was legal i would own your bitch ass now..All you can do is shit talk on a web site , say that shit to my face you fucking fag...

Reply

damn sarah what you need 3 rounds. Damn the way you use your mouth im start calling you BECKY! go ahead keep calling me a nigger you know i like when you talk dirty to me. Im change it up tonight and fuck you in the butt would you like that. will that calm you down.

Reply

Sarahs getting trolled hard by blackman lol.

Reply

Bike crash, exciting but points lost for no blood or follow through. We didn't see the landing.

Who's up for watching Sarah and Blackman go at it hammer and tongs?

Reply

@ blackman ... Why is it that black men always turn to the phrase's " suck my dick" ,"I will fuck you in the ass", "Lick my nuts" ? It almost makes me wonder if all black men are gay. Can you come up with anything other then how you wanna fuck me? Are that lonely and UN-able to come back at me with something other then that? yes you may think you had a great come back but really it was a pathetic attempt at making yourself feel batter about your small mindedness and small ass cock. But come on keep asking me to fuck you , begging makes you look so pathetic.

Reply

sarah im not begging it happened ops i mean becky. you sound frustrated like all your racist friends are going to find out that its true. now when i tell you to suck my dick it because thats what you do. all these things i say you tell me to do to you. also why we are on what other people say. can you tell me why you call a penis a cock becky.because last night you was calling mine a dick becky.

Reply

@ blackman ... You can call me what ever you want , it does not change that fact that you wish you could ever have a women like me even think of touching you. But hey that is the difference you deal with trash and I'm class.You only wish i would be self loathing enough to have sex with you..Now I'm done with this conversation , i have a life and a family..So good bye and go back to jerking it..

Reply

hey i keep telling to stop saying my family. they my kids to.

Reply

I'm sorry MY child is White...Her father is White and happens to be MY husband , go claim one of the many you have fathered and left..

Reply

thats crazy how you suckered that man into raising that child. so tell me does she have my eyes

Reply

I'm bored with this...

Reply

Good match. I have to concede though, that Sarah won on points. Rematch?

Reply

Kids these days..

Reply

@ noshot...I always win..lol..

Reply

Ceazy Queen
United States Ceazy Queen

If memory serves me correctly, this is a re-post, and if so, I am very disappointed. *shakes head?*

Reply

i think @blackman won. he got sarah all worked up. you can do better next time. @johnny rebel and @dude from us need to have your back. WTF happened to ellio. he was the best racist on this site

Reply

if @ellio was the 'best' racist on this site then @queami has to be the 'worst' also anyone notice you always get some whites on the blacks side, but NEVER do you get blacks stick up for whites! you cant blame the sons for the sins of the fathers you know, whats done is done. I would think living in America would be preferable to Africa and anyway isnt there some DNA test can be done for blacks to find which 'area' they originally came from? Im sure theyd be welcomed home, sorry back.

Reply

i dont think it's that blacks are ungrateful. its like when you tell your kid to go take out the trash. they're mad now but eventually they realize it was for the best

Reply

Why do we talk about blacks and whites and shit?
This is just an asian flying through the air, so what? ._.

Reply

Johnny Rebel
United States Johnny Rebel

Sorry guys i just had ankle surgery and do a lot of sleeping. I broke my foot off in some coons ass. And from the way it sounds it was blackman since all he can say is suck my dick ill fuck you in the ass how about i put your nigger ass to work on my farm. you can stack hay and fix fence for me like your pappy did. now do us all a favor and get the fuck out of America

Reply

The man didn't get hurt at all, he's totally safe.
I have seen this before in China.
i guess it's kongfu

Reply

yes,the victim was not dead,he fallen on his feet,he even didn't get hurt. I can't believe it
kongfu is not true,it's just a legend
这个人没死,福大命大

Reply

我了个去,楼上的

Reply

I Choose You
People's Republic of China I Choose You

这新闻我看过,人没事

Reply

Add comment

  Country flag

biuquote
  • Comment
  • Preview
Loading

www.ThatsPhucked.com - Adult Disclaimer

This site contains adult oriented material of a graphic and sexual nature, and may be objectionable to some persons. This material is intended for persons over 21 years of age, and may be against the law in some areas. If you are accessing this area from any location that deems this type of material to be illegal, you must not proceed.

You must agree with each of the below statements and indicate your comprehension and permission to abide by the laws that are applicable to you in your geographical location.

  • I am an adult, being of legal age, 21, in my legal jurisdiction to view adult oriented material that may be sexual or graphical in nature. (Local laws vary throughout the United States, so if you are not 100% sure of the laws applicable to you, you are advised to proceed no further.)


  • I will not redistribute this material to anyone for which it is illegal for them to view or possess such material, nor will I permit any minor, or any person who would find this personally offensive, to view this material.


  • I will hold harmless www.ThatsPhucked.com, its officers, ISP and employees, from and against any claims, liability, losses, costs, damages, or expenses (including attorney's fees) arising from my use of or participation in this service or the information contained therein. Furthermore, I will defend www.ThatsPhucked.com, against all claims of impropriety regarding my use of this service.