That's Phucked

Shredded Hand

Looks like his hand was somewhere it should not have been!

shredded hand

Thanks to Vincent Gray for submitting this to Mr. Phucked
Upload your own video or Send your video or Picture to Mr. Phucked.
Or upload video, picture or write your own blog on PhuckedTube

Comments (47) -

Oh lord! That looks so painful!!!!

Reply

That poor dude is gonna have over 400 stitches...

Reply

Ummm, what the fuck happened to this hand I'm looking at?!

Reply

Oh shit! Weed whacker for sure man!

Reply

looks like he was trying to use an eggslicer

Reply

would stichs even work, theys be pullin each cut back open

Reply

ohh that is fucking nasty painful!  i have suffered from cuts on my fingers and man they are painful but this takes it to a new level.

Reply

Slices for My sandwich!!! =D

Reply

XxRebeccaxX
United Kingdom XxRebeccaxX

Damn!!! I thought a paper cut was bad enough!

Reply

I cannot imagine how painful that must be.  But honestly, he's a twat for getting into that mess. So, I don't feel sorry for his ass!

Reply

haha Laughing looks phuckin juicy Laughing

Reply

Duy Than Phan
Vietnam Duy Than Phan

damn fuck poor guy thats really bad ohhhhh shit very phucked stuff

Reply

YungLegend13
YungLegend13

looks like he wont be masturbating with that hand for a while.

Reply

AtheisticMuffin
United States AtheisticMuffin

@YungLegend13 when you see a sliced hand, you think of masturbation? fucked fo show

Reply

Well, its a woman's hand, for a starter... and it looks like a deli greater/slicer might have done that to her hand, b/c iv bought meat that was sliced just like that about a week ago... no joke...

Reply

i think it'd have to be amputated. does anybody know if you could save a hand that damaged?!

Reply

Seeing how deep it is...I don't think it would be hurting anymore. All the nerves coulda been cut.

Reply

everyone...i figured out how to fix our countries defficite...Michelle Obama and Sarah Palin should make a porno...i would buy that shit for sure...o yah...sucks bout that persons hand!

Reply

How would you like your meat sliced?

Reply

My Dad is the top surgeon at the hospital and after showing him this he said the chances of saving this is pretty much down the Phucken drain, sorry bro but your Phucked(it is savable though just, how you will and could use it no point pretty much )

Reply

dottie dice
United States dottie dice

soooooooooooo yeah ouch

Reply

ohsnapowned.
United Kingdom ohsnapowned.

Will it blend... that is the question.

Reply


lol lol lol will it blend???  hahahaha thats a good one!!  I dont know how the doctors want to fix this

Reply

Looks like gillsLaughing

Reply

dame that is pucked , i fill bad for her , she's hurt bad

Reply

Mmmm...salami  Tong

Reply

looks yummy makes me hungry

Reply

wow it looks like the way salmon flakes off

Reply

Captain Wheelchair
United Kingdom Captain Wheelchair

That mess would make phucken MUSIC if it was windy enough!

Reply

Putitinthemouth
Canada Putitinthemouth

Idk why but this kinda makes me think of Chinese food...

Reply

a bandaid will patch that up nicely

Reply

damn.

Reply

Looks more like an accident from some sort of loom machine.

Also if you got cut by a deli slicer you wouldnt repeatedly put your hand bank in it.

Reply

i guess he wont fap for the next 4 months,whack

Reply

I'm hot

Reply

hot....

Reply

what the fuck could have done that?

Reply

girlracoon81
United States girlracoon81

ouch, that pic gives me chills.

Reply

Maybe his hand got jammed in the slicer.

Reply

I can't believe I've actually stumbled across this image! I don't know the story behind it but I can tell you it was used in my medical training to become a nurse. Apparently, (I don't know how) sliced his fingers to what you see now. Medically, he was OK. Each cut was sutured with butterfly clips, then gauze placed around each finger, then placed into a separate bandage per finger, then one for the whole hand and then placed in a claw for two months. He's fine from what we know right now in the medical community! Poor bloke did spend two months with his hand in a "Claw" though - that couldn't have been fun!

Reply

Liam's right! At the end of the 6-8 week period, the fingers were then taken out of a "Claw" The fingers were slowly straightened over a period of 14 days then placed in splints to accomodate scaring and any chance of the scars rupturing with them healing in a bent position because of the claw. This poor soul should have complete use of the back again by now. Although, the pasty grey lines upon the fingers are bound to cause some questioning if noticed. At least the left hand has something to be different about now! lol

Reply

@yunglegend13* lmfao keep comin out with new phucked shit

Reply

Looks like.. goodish.

Reply

I have been looking for content like this for a research project I am working. Thanks very much. These types of cheap electronic gadgets used to be readily available down at the mall when stores like Brookstone and Sharper Image were around, but when those places closed down I obviously had to come up with a different way to feed my habit.

Reply

shweet moses,,,,
Canada shweet moses,,,,

Where the hell did it went through??? I mean egg slicer isn't that strong,, is it,,?

Reply

I guess it depends on where you live because tmobile works great where I live I am still gonna get a verizon phone tho... lol

Reply

Add comment

  Country flag

biuquote
  • Comment
  • Preview
Loading

www.ThatsPhucked.com - Adult Disclaimer

This site contains adult oriented material of a graphic and sexual nature, and may be objectionable to some persons. This material is intended for persons over 21 years of age, and may be against the law in some areas. If you are accessing this area from any location that deems this type of material to be illegal, you must not proceed.

You must agree with each of the below statements and indicate your comprehension and permission to abide by the laws that are applicable to you in your geographical location.

  • I am an adult, being of legal age, 21, in my legal jurisdiction to view adult oriented material that may be sexual or graphical in nature. (Local laws vary throughout the United States, so if you are not 100% sure of the laws applicable to you, you are advised to proceed no further.)


  • I will not redistribute this material to anyone for which it is illegal for them to view or possess such material, nor will I permit any minor, or any person who would find this personally offensive, to view this material.


  • I will hold harmless www.ThatsPhucked.com, its officers, ISP and employees, from and against any claims, liability, losses, costs, damages, or expenses (including attorney's fees) arising from my use of or participation in this service or the information contained therein. Furthermore, I will defend www.ThatsPhucked.com, against all claims of impropriety regarding my use of this service.