That's Phucked

Testicle Hanging Off

Not sure how this guy managed to get into this situation, but it sure makes Mr. Phucked squeamish!

Ball Hanging Off

Comments (30) -

thats truely PHUCKED UP

Reply

looks like he's trying to enter the bme pain olympics

Reply

oh damn, that has made feel really squeamish.   at the least it ain't the body of a dead guy.   i am feeling real poorly after looking at that : (

Reply

AAAAAAAAHHH!

*looks away*

Sigh, *looks at the picture again*

AAAAAAAAHHHH!

Reply

looks kinda fake. cause if my balls were hanging out of me i would be in horrible amounts of pain reaching for the nearest cell phone and dialing 911.

Reply

yeah I'm with nathan, I mean you can see a hand holding the sack to show off for the camera

ugh seriously that guy has WAY too much time to think of cutting his ball out

Reply

I cant look away from this picture.
I look at it and think to myself "Oh the agony!" and go on to another website just to find myself coming back to look again.

OH THE AGONY.
I dont even have balls and that is painful to see!

Reply

haha Nathan's right...He's warming up for the Pain Olympics!!!

Reply

horny phucker
United Kingdom horny phucker

hahaha ia all i can say oh yeh and owwwwwwwww lolololol im only laughin cuz he 1 ov the most unlukiest guys eva lolol

Reply

RADIKAL DUDE
United States RADIKAL DUDE

ThAt ShIt MuSt pHuCkInG HuRt. i wOoD nEvR CuT mY SaCk eVeN FoR ThE PaIn OlYmPiCs.

Reply

can we say...he busted a nut?

Reply

Good God!!! Why???????

Reply

I`m sure he could just pop it back in the sack Laughing

Reply

I have no idea whther this pic has anything to do with it but if ur search the net u'll find there is a strong growing number of self-mutilation sites where man and women use various anesthestics (and sometimes not) to mutilate their own genitals. Some of the vids u can find are way beyond anything Ive seen on this site (except maybe that poor guy shooting himself at the police station) and perhaps this guy is involved with that underground community

Reply

vinkredible
New Zealand vinkredible

ah fuck my nuts just shrivelled up in horror

Reply

艹你妈、
People's Republic of China 艹你妈、

总恶心人来!!艹!!

Reply

so hes sat theyre witha whole in his scrotum and whats his first fort call an ambulance..or in his case mum...mum?!? can you get the camera.
what a twat

Reply

this is poo speaking wheres that paki pizza i ordered
United States this is poo speaking wheres that paki pizza i ordered

jesus holy shit!

Reply

LMAO NO WAY
Canada LMAO NO WAY

LMAO NO FRIKIN WAY

Reply

I actually came across this same picture before.
It is a true story. The guy that it happened to was working up a considerable height and had incorrectly attached a harness around his waist. He then, unfortunately, slipped and the harness saved his life. However, as he had it fitted incorrectly around the "under" regions the excess pressure of his body against the harness forced the.... Well you know what happened then.

Reply

Wow. Scary Smile

Reply

是真的吗?

Reply

tommyslilsoldier
United States tommyslilsoldier

u have to be kiddin me how the hell did that get out that little of a hole and why they hell.....

Reply

makin me cringe to even look at this, why on earth wud anyone want to dis???

Reply

he probably saw the ugly car model pics and laughed so hard he.....USTED A NUT!!!!! LMAO!!!!

Reply

he probably saw the ugly car model pics and laughed so hard he.....BUSTED A NUT!!!!! LMAO!!!!

Reply

I think he wants to be castrated

Reply

Nice post. Thank you for taking the time to publish this information very useful! I�m still waiting for some interesting thoughts from your side in your next post thanks.

Reply

An "Intelligent Designer Accounting for the Origin of Life" is plainly not a possibility. Think about it.

Reply

Add comment

  Country flag

biuquote
  • Comment
  • Preview
Loading

www.ThatsPhucked.com - Adult Disclaimer

This site contains adult oriented material of a graphic and sexual nature, and may be objectionable to some persons. This material is intended for persons over 21 years of age, and may be against the law in some areas. If you are accessing this area from any location that deems this type of material to be illegal, you must not proceed.

You must agree with each of the below statements and indicate your comprehension and permission to abide by the laws that are applicable to you in your geographical location.

  • I am an adult, being of legal age, 21, in my legal jurisdiction to view adult oriented material that may be sexual or graphical in nature. (Local laws vary throughout the United States, so if you are not 100% sure of the laws applicable to you, you are advised to proceed no further.)


  • I will not redistribute this material to anyone for which it is illegal for them to view or possess such material, nor will I permit any minor, or any person who would find this personally offensive, to view this material.


  • I will hold harmless www.ThatsPhucked.com, its officers, ISP and employees, from and against any claims, liability, losses, costs, damages, or expenses (including attorney's fees) arising from my use of or participation in this service or the information contained therein. Furthermore, I will defend www.ThatsPhucked.com, against all claims of impropriety regarding my use of this service.