That's Phucked

That's My Dick

What's that? That's ma dick... Classic!

Comments (46) -

WTF is that bullshit

Reply

this is old, but hilarious.... but also shouldn't be on here. phucked phail

Reply

Mr phucks office manager
Vietnam Mr phucks office manager

COP TOUCHES MY DICK LIKE THAT HE BETTER  BUY ME CHOCOLATES AND FLOWERS.

Reply

Mr, Phucked
United States Mr, Phucked

I wish mines was that big! Hahaha!

Reply

omgomgomg tháts my penis Tong  Mr big dick

Reply

this is so old!! get something i havent seen already!

Reply

I don't think the Rent-A-Cop was very sorry... In fact, I think he stroked it a bit...

Reply

Fucking Gravatar giving me some fraggle rock bullshit!!!!!!!

Reply

Gay copper...

Reply

bettyswollocks
Iraq bettyswollocks

STOP GETTING STUFF OFF OF YOUTUBE

IF I WANTED TO WATCH THIS I WOULDVE YOUTUBED IT, NOT EXPECTED IT ON HERE

Reply

old, but gold

Reply

"that's your penis, alright.. sorry about that".. this gay cop has no experience at all.. I've never seen a cop searching front pockets from behind. But this homocop surely knows something about the size.. perhaps he had some funny days with his ass bleeding, and now he wants to have it againSmile

Reply

No one mentions that this shithead should learn how pants work?

Reply

Sorry to all the racist including Ellio but Blacks have the most superior penis over all races

Reply

KKK Nazi Hitler Confederate Dog
United States KKK Nazi Hitler Confederate Dog

@Mr.Kim
Not when they all have AID`s and STD`s. Not to mention they smell like and sound like dirty howler monkey`s

Reply

Sinflux you look like a dirty gay cum swapping whore who is infested with std`s!

Reply

r u trying to look like Pinda?

Reply

This is not new. @ AnalObama you want him to be so you can give it to him.
@Mr.Kim I think its not the genetics that make them big, its that they play with themselves from a young age. More attention means more blood flow and more control like exercising. The muscle grows as you use it, which is why male porn stars get bigger and better with practice, look up Keni Styles.

Reply

klan buddy
Australia klan buddy

Anybody else creeped the fuck out by noshot? If i saw him in a priest outfit being arrested for giving out jesus juice to kiddies i wouldnt raise an eyebrow.  The video is an oldie. Personaly I think the cop should have beaten and tazed him before searching and wear some gloves before you get aids!! Hey Gauntlet the nigger is that you? no seriously im asking because you all look alike

Reply

creeped out by noshot??? impossible.

Reply

Dragonessa1978
United States Dragonessa1978

HAHAHA......old, but still funny....and why is his dick just laying on top of his belt anyway? shouldn't it be INSIDE his pants? lol

Reply

Read a bloody book, noshot.

Reply

Gauntlets The Fighter
United States Gauntlets The Fighter

A lotta black guys sag like dat cuz I guess they think it's cool.  I, myself, personally don't 4 2 reasons; one of which is if I had 2 fight, I need my legs as weapons.  Da other 1, and da main reason, is dat shit originated in prison cuz they was invitin' ppl, other dudes, 2 phuck 'em in da ass since ain' no girls housed wit guys.  Yeah... Dat ain't 4 me.
So da cop accidently grabs da guys stuff w/o realizin' he grabbed his stuff.  Da black community needa wake up an' c dat dis saggin' shit ain't cool an' shoulda died in da late '90s.

Reply

@noshot
The penis has no muscles, and the average black boner size is about equal to that of a white loverod. There is a difference in flacid length though, it's becouse black men originate from warmer regions.
Warmer climate means better bloodflow thus more dangle. In colder regions the flacid mandangle will be shorter to prevent the cold from damaging bloodvessels.
It's all genetic... pornstars are selected for their large laprockets.

Reply

@ AnalObama - Really? Don't let my pic deceive you. I'm sure it wouldn't take me long to apply a guillotine choke on your chicken neck and I'd offer your ass up to a biker lesbian strap-on anal fuck fest on your loose, sloppy, floppy fuck hole... then I'd rent you out to a militant pnp fag party.. for a big mac. So, F U until you can grow enough balls to post a pic of your cum swapping canker lipped face.

Reply

WHAT? You mean those DVD's and that cream and all those pills I bought on the internets to help me lengthen and strengthen won't work?

Reply

Nigger Hater
United States Nigger Hater

1) this just proves that niggers dont have big dicks!
2) this is alreadty on here called Frisk Fail

@Gaunlets the Nigger
well said about the 90's, the whole niggers have a big dick thing needs to die off too cause they dont! most niggers have the same size as a whiteman or smaller.

Reply

noshot is deff a creeper, i was gunna say something but decided not too, now i wish i had

Reply

wait i totally did say something lmfao my b i forgot, also im kidding no purpose to insult.

Reply

@noshot
Pills don't work.. there's some out there that can increase flacid length by increasing the bloodflow, downside is that if you live in a colder climate it might damage bloodvessels and couse erectile disfunction, also those pills are not thouroughly tested and couse all sorts of nasty side effects.

If you're set on getting a bigger lovesword you can allways consider surgery to add some inches..

Reply

hmmph! well I dont think @noshot looks creepy at all! (just quietly, he gets around a bit though)

Reply

anyone also creeped out that Hagrid has a perm and seems to be an expert on dicks? lol Gauntlet please stop posting on here. Your nigger slang is quite tiresome and i have the urge to hang you. of course you need your legs... After you rob some poor white person you are going to need to run away. Or sneak out the back door when one of your baby mommas comes knocking at the door for her child support. Im burning a cross in the parking lot of your section 8 housing that i have to support with my taxes. Stupid Nigger

Reply

LOL @ klan buddy "anyone also creeped out that Hagrid has a perm and seems to be an expert on dicks?" that was good. hagrid... you have to admit that was funny.

Reply

Gauntlets The Fighter
United States Gauntlets The Fighter

@Nigger Hater
How would u know unless u've looked?

@klan buddy
If Mr Phucked wants me 2 stop postin' here, then he'll block me in some way, shape, or form.  It sucks dat he allows racist phucks like urself 2 post here cuz don't nobody need 2 b readin' it.

Reply

@ GAUNTLETS THE FIGHTER your right it did start in prison but not so ppl would invite ppl to fuck them in the ass it started in prison because they treated ppl like shit & didnt care what size pants they gave them, they had to wear what they were given & if they were too big or the elastic was worn out well that was too bad!!!

Reply

& as for this video i think its funny as hell!!! i love me a sexy black dude with a big black c0ck!!!!!

Reply

@Beans that was funny =D shame it was followed by a big load of rasist Diarrhea.. oh well.

Reply

sometimes you got to take the good with the bad, brother. the key is to ignore it. completely.

Reply

ApatheticAardvark
United States ApatheticAardvark

I agree with previous posters: noshot is definitely a fucking faggot, and so is Sinflux. Seriously get off the internet, you scrawny looking pussies, and go talk to a girl.

Reply

ApatheticAardvark
United States ApatheticAardvark

OH AND LOOK BEANS IS HERE TOO!!

HAHAHA ITS A FAT FUCKING INTERNET LOSER CONVENTION!!!!

Reply

@Gauntlets- dude! the shit you gotta put up with....

Reply

whoa there buddy. ive jerked it way to much to beans nice full lips to have you bad mouth her. Ill have my slave gauntlet beat your ass.

Reply

@ ApatheticAardvark - Listen shit for brains (nice Gravatar!) Just because you have triple chin doesn't mean you should pick on us scrawny guys.. I'm perfectly happy with my 193lb frame

@ Gauntlets - There are white men and white trash-- And any white man who launches racial insults immediately becomes white trash. I respect you for not launching white racial insults back at the haters.

Reply

cant blame the cop... if he pulled his pants up above his dick it wouldnt have happened, if ur gonna wear them that low why wear pants at all, put on a fucking white tee down to yo knee and and b as ghetto as u can b.........

Reply

Nigger Hater
United States Nigger Hater

hem, i know this due to it is true and a well known fact, most niggers dont have a big dick, i have been to prison for a year due to boot stomping a nigger like you and i can say this, most niggers in prison dont act like the monkeys they do on the outside cause there so out numbered

Reply

Add comment

  Country flag

biuquote
  • Comment
  • Preview
Loading

www.ThatsPhucked.com - Adult Disclaimer

This site contains adult oriented material of a graphic and sexual nature, and may be objectionable to some persons. This material is intended for persons over 21 years of age, and may be against the law in some areas. If you are accessing this area from any location that deems this type of material to be illegal, you must not proceed.

You must agree with each of the below statements and indicate your comprehension and permission to abide by the laws that are applicable to you in your geographical location.

  • I am an adult, being of legal age, 21, in my legal jurisdiction to view adult oriented material that may be sexual or graphical in nature. (Local laws vary throughout the United States, so if you are not 100% sure of the laws applicable to you, you are advised to proceed no further.)


  • I will not redistribute this material to anyone for which it is illegal for them to view or possess such material, nor will I permit any minor, or any person who would find this personally offensive, to view this material.


  • I will hold harmless www.ThatsPhucked.com, its officers, ISP and employees, from and against any claims, liability, losses, costs, damages, or expenses (including attorney's fees) arising from my use of or participation in this service or the information contained therein. Furthermore, I will defend www.ThatsPhucked.com, against all claims of impropriety regarding my use of this service.