That's Phucked

What Is It Whitey? Jealous?

Could this white guy feel any smaller?  Looks like even their pet pussy cat needs a bigger one!

What Is It Whitey?  Jealous?

Comments (39) -

Ahh but the jokes on black guy. This white couple are going to file a rape case against him as soon as he leaves.

Reply

LOOK AT THE CAT , EVEN HE THINKS YOUR A DUMBASS.

Reply

anyone else notice her freaky deformed foot?

Reply

I'm loving the cat next to- what, a tapeworm pizza?

Reply

RicanSpankDaddy
Puerto Rico RicanSpankDaddy

Looks like Mekhi Phifer lol

Dont know why the white guy is crying....jump right in and at least attempt to outfuck the blackguy.

Reply

nice pussy....  and nice chick as well. kill the black guy and rape her Smile

Reply

Whip out the video cam (or phone video) and start filming. Solid evidence for the divorce AND extra income with DVD/web sales. LOL at the pizza rug joke 34. Cute smiling kiteh as well.

Reply

i think he's more upset that its really not a pizza.  

somehow this pic makes me think of Ellio.  Havent seen his posts in a while. perhaps there's more to this pic than meets the eye

Reply

can you say bad Photoshop work!!!!!!!!!!!!!

Reply

I don't know why niggers have so much glory in having just a big dick!  No job, look like monkeys, smell like rotten meat, big lips, greasy hair! false imprisonment, welfare, beat by cops!  hung by whites!  really Ill keep my Fatty any day!

Reply

Hahah that's a hilarious picture.

Reply

that nigga is saying: sorry bro, can't help ya.. this white trash is mine

Reply

I Hate Niggers!!!  ¬¬

Reply

Jeez Mikey, calm down. Trust me, no one likes a nigger.
If you get offended by my statement you obviously have not been educated enough, a nigger and a black person are not the same thing.

Reply

Gauntlets The Fighter
United States Gauntlets The Fighter

Obviously, some ppl don't need 2 b commentin' up here, cuz all they gots 2 say is hateful shit.  And y'all know who y'all b also.
Anyways, I laughed at dis.

Reply

No Gauntlets the Fighter, I dont know who you could be refering to...
If I dont understand I bet no one else understood either...

Reply

HAHAHAHAH!!! She's probably saying "Curtis... see this? He's rubbing against my cervix right now! "

What a bitch Tong

Reply

WTF kind of carpet is that... fury shapes? that's scary! .......oh look funny porn

Reply

lmfao.. i just saw the foot .. and if homie was laying on my other leg hands free i'd be hurting. fake!

Reply

ColourCatcher
Ireland ColourCatcher

Obviously, some ppl don't need 2 b commentin' up here, cuz all they gots 2 say is hateful shit. And y'all know who y'all b also......And talking like that wont make people call you a filthy jungle bunny ? Cmon man I dont talk like a fucking idiot so people notice im white. If i were him ide shoot the nigger and the wetback bitch

Reply

That chick looks Italian, who cares.

But really WHAT THE FUCK IS THAT CAT DOING?

Reply

Kitty cat can smell fish and blood sausage pudding ofc.
Hungry kitty cat, go forage !

Reply

the secret it thats his mom she is teaching him how babies are born

Reply

The truth about this photo
The white guy just woke up too his wife being fucked by his best nigger friend...kidding niggers don't have friends anyways he then rubs his eyes cause he cant believe the beautiful sexy cat MILF in front of him hasn't joined in so he's waiting.The pizza is obviously to distract us from the real message...Cat's don't like it black and to the nigger above (Gauntlets The Fighter) If you have such a problem with what were sayin talk like a normal person and not a stupid,uneducated,unemployed black man (: thank you <3

Reply

hahaha that grease monkey is like he is saying, whats the matter bro, you ho is a hoe, and she is saying, see, this is what a dick looks like from your point of view, and the cats just trys not to laugh.

a little fyi, its pretty damn photoshopped! look at the grease monkeys left armpit, its as tho he was moving when he clearly isnt. and a lot of the outlining of this is fussyer then the others.

Reply

Fake added in cat, no right foot.

Reply

Gauntlets The Fighter
United States Gauntlets The Fighter

@ MrcyrBeats & other assholes
Very few ppl know me yet based on how I type, u bash me.  I'll type how I wanna type an' can't no1 stop me unless u wanna come 2 LA an' try an' kill me.

Get a fucking life, losers.  I could bash on you guys based on how you guys type, because of the fact that some of you guys misspell, misuse punctuation, don't capitalize what needs to be capitalized, and yet you try to make other people feel shitty because you, yourself, are likely pathetic.  I'm greater than you and you fail to realize that(There, faggots!  Ya satisfied wit my typin?)!

Reply

Come on now guys, time to stop with the racism, Gauntlets is butt hurt.

JK, Gauntlets grow thicker skin douche bag and your grammar sucks too.  

Reply

Gauntlets The Fighter you are in LA?  let me know where this is a good place to set up another "payday loans"  somewhere around your Black brothers who will sell their soles to get some 24" rims  or gold chains!  

Reply

Quite posibly the best picture I have ever seen! Laughing MacBook Pro wallpaper!!!!!!!

Reply

ohheyuglybitch
ohheyuglybitch

fuck white people , why the fuck are you being so damn racist ? that shit is over and done with. go suck a big dick , assholes. Smile

Reply

thatswhatshesaid
Denmark thatswhatshesaid

Phahaha, the white guys commenting clearly showing signs of jelousy because all they can come up with are these shitty, irrelevant amd pathetic insults.I suppose I'd be angry if I saw a picture of my white trash daughter like this

Reply

beansisstupidlenusa
beansisstupidlenusa

Hahaha I start a trend of hate and it spreads like a bush fire!
I love it, btw where is that bitch beans?

Reply

Dark Empress
United States Dark Empress

Damn...that cat looks very happy!  Tong

Reply

TO BAD FOR HER SHE PROBABLY GOT AIDS NOW......LOL

Reply

This is pretty old man.. Saw this on 4chan ages ago ^-^

Reply

MohammadThePig
United States MohammadThePig

Ja, og du er liksom fra Skandinavia da?  Jaevla innvandring gris.

As for the photo, she's a porn star.  This falls under the "cuckold" fetish category.  Some guys like seeing their bitches get fucked by random guys, but they obviously won't go that far in real life, so they live it through porn.

P.S.
Who here said "niggers have big dicks..."?  That's a myth.  An average black person has the same size as an average white person.  Of course you're going to see big dicks in porn, it's porn FFS.

Reply

Add comment

  Country flag

biuquote
  • Comment
  • Preview
Loading

www.ThatsPhucked.com - Adult Disclaimer

This site contains adult oriented material of a graphic and sexual nature, and may be objectionable to some persons. This material is intended for persons over 21 years of age, and may be against the law in some areas. If you are accessing this area from any location that deems this type of material to be illegal, you must not proceed.

You must agree with each of the below statements and indicate your comprehension and permission to abide by the laws that are applicable to you in your geographical location.

  • I am an adult, being of legal age, 21, in my legal jurisdiction to view adult oriented material that may be sexual or graphical in nature. (Local laws vary throughout the United States, so if you are not 100% sure of the laws applicable to you, you are advised to proceed no further.)


  • I will not redistribute this material to anyone for which it is illegal for them to view or possess such material, nor will I permit any minor, or any person who would find this personally offensive, to view this material.


  • I will hold harmless www.ThatsPhucked.com, its officers, ISP and employees, from and against any claims, liability, losses, costs, damages, or expenses (including attorney's fees) arising from my use of or participation in this service or the information contained therein. Furthermore, I will defend www.ThatsPhucked.com, against all claims of impropriety regarding my use of this service.